onsdag 17 april 2013

Bästa födelsedagspresenten

För ett tag sedan så fyllde jag år, hur mycket de spelar ingen roll, men känner mig ung till sinnet i alla fall.

I present fick jag en överasknings weekend i Huvudstaden..

Pauline minsta dottern som bor i Stockholm hade komit överens med sin bror Albin som bor i Göteborg att komma till henne, Åh detta skulle dom ge mej som en överaskning.. Nu  blev de inte riktigt någon överaskning som jag igentligen skulle ha jobbat hela helgen och då måste dom berätta för mig så att jag hade en chans att byta helg, åh tack vare goa o snälla jobbarkompisar så blev jag ledig.

I storstaden så finns de massor o göra nu var inte vädret så jättebra i lördags så de blev shopping i alla möjliga butiker i stan, söndagen var kanonfin då blev de en långpromenad med ett uppehåll på en parkbänk med årets första glass i i handen...
Vi njöt hela helgen av att vara tillsammans de är ju inte så ofta vi ses men tack mina älskade barn för en fantastisk weekend...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar