tisdag 23 april 2013

Seg i kolan!

En liten sovmorgongon innan de är dax att åka o jobba. Nionde dagen på raken som jag jobbar, de börjar  kännas, men i morgon så är jag ledig få se vad man hittar på då???

Igentligen hade jag ledig helg med så blev någon sjuk o då ryckte jag in, annars brukar man inte jobba så många dar på raken...

En lätt huvudvärk ha jag haft sen i lördags och jag tror de beror på brandröken som låg över butiken i hela dagen , man gick i det oset hela dan, så lite seg i kolan är man än.
Tragiskt med branden i hyreshuset, de är väl bland det värsta som kan hända en att en hem brinner upp, nu verkar de ju ha gått ganska bra trots allt.

Helgen bestod i kalas hemma hos min mor, hon fyllde år förra vecka . På lördagskvällen samlades vi och blev bjuden på tre- rätters middag, champange, vin mmm en mycket trevlig kväll med nära o kära.

På söndagen så hann vi med ett besök hos älsta dottern där bjöds de på grill...

Bara smörjt kråset hela helgen jag förutom att jobba oxå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar