tisdag 16 oktober 2012

Väntar på böcker!!

Hade ju soffhäng igår och då blev boken utläst. Leif GW Perssons bok Gustavs grabb. Boken var helt ok kanske lite seg ett tag i mitten, gillar man GW som person och gillar att läsa så rekomenderar jag den.

Nu väntar jag på mitt paket med nya boken Adjö mitt ljuva liv om Camilla Hedenmark om jag inte är helt fel uppdaterad släpps den i morgon så den här veckan borde den komma i min brevlåda tillsammans med nya boken om Thomas Qvick.
Jag läser ju alltid mycket men just nu när de inte finns så mycket annat att göra (utom att hoppa omkring) så blir det annu mera läst. Hinner nog kanske med en pocket-bok innan dom nya kommer får kolla i hyllan vad som är oläst..

En jobbdag väntar idag, inte så lång men ändock en jobbdag de tycker jag är kul/ ha en bra tisdag Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar