måndag 15 oktober 2012

Måndag med soffhäng

En ledig måndag som jag troligen kommer att tillbringa i min soffa, för vad ska man göra??? när man ska släpa på två kryckor och en värkande fot??? Fast foten har varit på fest i helgen ??

Min snälla chef hämtade upp mig i lördagskväll och vi åkte hem till en jobbarkompis, Där bjöds de på god tacos-buffe och trevligt sällskap en kul kväll med jobbet.

Söndagen var lugn lite tv-koll Solsidan vilka sköningar och sen Hallenius hörna två bra tv-program att kolla på.

På måndagarna är de vattengymnastik för min del, hade nästan tänkt att åkt med i dag och suttit på kanten och kolla på dom i badet, men får se.. de är så rackarns krångligt att ta sig ut ur huset......

Ska planera lite om hur klädkammren ska bli nu när den får ett upplyft... Vi har tagit bort allt i en av våra klädkammare i källaren och ska lägga nytt golv i den de blir grått golv och vita målade väggar, de var gröna medaljong tapeter i den förr, inte så snyggt  de kan jag påstå... Hade tänkt starta klädkammar projektet när jag kom hem från cypern och sen skulle jag börja med vårt dressing room och allt skulle vara klart innan jul!! Men nu har tids schemat spruckigt och vi får se om klädkammaren hinner bli klar till jul.
I vår familj är de jag som är den som planerar/målar/fixar så nu måste foten tränas så att de händer något med mina projekt.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar