tisdag 9 oktober 2012

Tisdag

Åter en jobbdag som börjar strax. har ju ett grundschema  men som jag inte kan göra så mycket på jobbet har min chef vart just och låtigt mig jobba med de jag kan göra just nu, och då blir de ändrade arbetstider mm men de gör inte ett dugg.
Skadeanmälan om min fot har jag hållit på med idag, ett litet tips kolla med din hemförsäkring om vad som gäller... det låter stort innan du ska åka men sen när de händer en olycka så då gäller inte de och de och de och självrisken??? vem prata om en självrisk på tusenlappar innan vi reste??? inte ett ljud om detta från hemförsäkringen.... vad jag fick va en blankett som ska fyllas i och en snorkig skadehandläggare i andra sidan luren...
Nu har vi en annan försäkring som visste att de även ingick en reseförsäkring i och som de ser ut just nu så vekar jag uppfylla alla krav i den och ingen självrisk heller. nu är de att vänta att se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar