måndag 5 november 2012

nyvaken ur höst mörkeret

Nu var det ett tag sedan de skrevs någon rad på den här bloggen!! Vad gör människan tro???? Inte ett dugg gör hon..... Varför är vi ( ganska många) skapade så här att är de inte full rulle från morgonen så blir hela dagen lidande....
Sista veckorna har jag jobbat mina tider men sen då??? jo hem till soffan läst allt som komit ivägen vet faktiskt inte hur många böcker jag läst, men förådet har fyllt på, tidningar med kärleksnoveller och så några filmer med, men inte ett enda ord på bloggen?? hur svårt kan de vara att starta bärbara datan ????
Foten blir bättre och de är skönt, kör på med tränings-programmet jag fick av sjukgymnasten men alla övningar som jag ska göra kan jag inte; har inte stabilitetetn ännu i foten.. men övning ger färdighet..
Kryckorna används bara i nödfall, när jag vet att de är långt att gå, och de är skönt att slippa skramla omkring med dom.
Nu lovas bättring på den här sidan, nu mot jobbet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar