onsdag 15 augusti 2012

Slö-morgon

En ledig onsdag och de blir en lång-frukost både med Unt, Norra uppland och datan uppdaterad på alla områden allt från värdshändelser,väder bloggar och middagstips....

Idag tänkte jag bjuda min kära sambo på kare i ugn med smarrig potatis och ett glas rött. De blir en lugn helg som jag jobbar och vi på Lidl har ganska långa arbetpass när  vi jobbar på helgen, de går bra man är ju inställd på de och när man kommer hem från ett jobb-pass så glider man ner i soffams hörn och halvsover... men först ska torsdag och fredag jobbas

Dagen program blir att fixa en folder till Hjärt och lungföreningen, vi hade möte igår och de ska skickas ut lite info om höstens aktiviteter till alla medlemmar. Jag vet att har man otur så kan de ta tid de ska in bilder och text redigeras och se bra ut hoppas de går bra. En promenad måste de bli oxå + lite tvätt. Skulle behöva torka mina fönster i vardagsrummet och städa mitt kylskåp få se vad som hinns med.. Ha en bra onsdag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar