måndag 13 augusti 2012

Måndag

Hemma efter en välbehövlig rask promenad, hamnade då i soffan framför OS-avslutningen och med de tempot och musiken så kommer jag att bli sittande här i några timmar, så himla bra.....

En intensiv helg har de vart för min del. I fredags så firade vi av våran chef på jobbet som slutade, blev en lyckad kväll med god mat och många slada skratt. Kl 02 kom jag hem och efter att först ha jobbat 10 timmar och sen vart ute så var man ganska trött  då...

Lördagen fortsatte i samma spår när ni hade goda vänner på middag, en av dom få kvällar man kunde sitta ute med lite hjälp av infran... tiden går som sagt fort när man har kul... kl 04 släckte jag lampan.......

Söndagen då???? lugn och sansad  lite fika besök men en tidig kväll för min del....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar