fredag 17 augusti 2012

Thea 4 år

Inget specit har hänt hos familjen Holmgren/Eriksson, gårdagskvällen var vi hos några släktingar till sambon, han hade fyllt jämna år, kaffe, baklser, winwrbröd och massor med olika härliga mackor hade hon gjort... Mätta i magen var vi när vi kom hem.

Idag är de fyra år sedan jag blev mormor för första gången, min Thea fyller fyra år idag, Grattis mormors älskling!!!! kalaset blir på söndag så då kommer de bilder..... (Theas mamma jobbar idag)
Tänker inte berätta vad jag köpt till henne ifall hennes mamma läser här.

Idag var jag ledig,så blev jag tillfrågad att jobba 7-12 ok sa jag men de slutade med att jag börjar kl13 och jobbar till stängning. Morgondagen börjar kl 06.30  och hela dan och söndagen likaså, så  något mera inlägg i helgen blir de inte trevlig Helg/ Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar