torsdag 22 mars 2012

Vaknade fel idag eller fel sida vad är skillnaden???                                 Har en ledig dag idag, men redan inna frukosten i morse hade jag hunnit reta upp mig på katten tre gånger..

Varför? jo han sprang runt benen så jag höll på att snubbla över honom, efter han fått katt-mat så begav han sig ut, han och kom in två timmar senare, men då höll jag på att dammsuga, och dom två är inga kompisar så katten är ute än, lika bra de tänker han för matte är lite irriterad idag...

Åh igentligen vet jag inte vad jag är irriterad på, för de finns inet att vara irriterad på, har tänkt efter men inte hitta ett enda irritations-moment.                                                                                                             Ska sätta på jogging-skorna ta mig en lång-promenad i vårväderet så kanske jag slutar vara små-irriterad, för stackars Tompan annars komma hem och ha en sur-tant hemma.
Jag som alltid brukar vara  på gott humör, Fram med smilet Lena för en sur-tant brukar inte jag vara..ha en bra dag i detta vackra vår-väder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar