måndag 19 mars 2012

Då har jag landat efter en händelserik vecka. Lilla Thea var hos Mormor i nästan tre dagar när mamma var på BB, inga problem för att hon är så lättsam och snäll, men något vettigt blir ju inte gort när man har småfolk i huset, med vad hade jag att göra förutom att mysa och skämma bort Thea??? inget, gardinerna till köket hinner jag nog sy den här veckan och hinner jag inte så är det inget katastrof heller....

En ganska lugn helg hat jag haft och givetvis ett besök i Karlholm och gosa med lilla Felix .
..
Mycket sport har vi kolla på hemma hos oss, för de är ju så när man lever med en fd hockeyspelare vars liv i många år var hockeyrinkar,svett, puckar och tacklingar.....Skidskytte för herrar blev bra, mindre kul för tjejerna, brynäs vann!!! Aik vann kan de bli en final mellan dessa två lag???? Då måste matchen ses live för mågen är AIk:are eller kommer vi att slåss om vi går på matchen ihop???tror inte de;)
Tierps volley höll på att vinna, de var spännande ... få se hur nästa match går, hemma för Tierp.
Nu till duschen och fixa lite innan jobbardagen börjar och en ny arbetsvecka börjar/ Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar