måndag 26 mars 2012

måndag 26 mars

Halvligger i soffan och tar en liten vila efter att ha haft en djup-dykning bland potatis,purjo och rädisor. Jag har med andra ord jobbat kl 6 i morse började jag min dykning bland frukt och grönsakerna, efter fyra timmar var de att vända hemåt och där är vi nu..
Ikväll ska jag leda vatten gymnastiken hon som normalt gör de är i fjällen så då rycker jag ut med badankor och musik...
Helgen har vart lugn eller snarare inte... hur blev de där då??? lugn i syfte med party, utan jag har haft en jobbarhelg så då är man fokuserad på de.
I fredags var vi till Uppsala Topman och jag, han skulle på den där butiken som jag tycker luktar så jäkla illa... Biltema luktar gummi.... men de är ju delar till bilar dom har så därför som de luktar gummi eller... Tompan köpte vad han skulle till sin bil sen vart de ett besök på Ikea, där gör man minst tre saker: kissar, äter korv och köper doftljus. En sväng till Gränby och där shoppa jag till Lilla Felix lite baby kläder......
Ha en bra måndag/ Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar