lördag 31 mars 2012

Snö

Vaknade kl 6 i morse av att sambon höll på att sopa trappan ute, trodde han fått någon knäpp och skulle iväg och jobba fast de var lördag, men han släppte ut katten och då hade vi en snö-driva på vår trapp.....
Fy fn för snö.... blev en städadag på Räkvägen så nu har vi det påskfint.
Veckan har vart bra och mindre bra, torktumlaren lämnade in och de är inget att laga så nu får man torka sig på hårda handdukar tills de kommer en ny tumlare in i huset.
Onsdags fyllde jag år, nu står man helt på dösidan som jag kallar de när man har passerat 50.. men vem bryr sig!!! man är  dem man är i alla fall... Mamma och hennes man var på besök och så kom mina barnbarn och deras föräldrar med, fick en höna av gips som Thea målat och ett kort som hon oxå ritat...
Torsdag och fredag var jobbar dagar  och fredagkvällen halvlåg jag i soffan med ett glas rött och kolla på Lets dance, ja så har jag haft de i veckan/ Lena

1 kommentar:

  1. oj då, här har hänt saker,jag har inte läst något på länge så jag har missat den stora händelsen! så då får jag säga jättegrattis i efterskott! (o välkommen in i gänget)

    SvaraRadera