onsdag 18 januari 2012

Gul nummerlapp nr 93

Hemma i soffan, känner mig ganska trött efter ett gympa-pass och före de ett besök i stora staden..
Jag fixade de!!!! vad då undrar ni??? jobb intervju på engelska.... dom fattade vad jag menade och berättade..
Först satt vi ca 60 pers i ett stort rum ocvh fick lite info arbetet sen fick alla en varsin nummerlapp.
Rosa eller gul och som jag gillar gulr var inte mitt val så svårt nr 93 stod de på den.
Satt sedan och väntade i drygt en timme på att gul nummerlapp med 93 på skulle bli inropad...
Under väntetiden  så ökade pulsen till 120 och handsvetten börja komma fram, men jag satt och intalade mig själv::: Lena de här fixar du..... för sen jag fick reda på att jag skulle på intervjun jar jag gruvat mig på det här med engelskan,men  nu är det att vänta och se.....
eller wait and see....
Nu laddar vi för torsdagen få se vad den har att erbjuda???  Besiktning av min bil:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar