tisdag 17 januari 2012

Redan tisdag???

Redan tisdag och jag vet inte vart mina två dagar tagit vägen,,,inte för att jag är glömsk utan snarare tiden har bara flygit iväg..
Igår hade jag min dotter på fikabesök innan hon skulle till barnmorskan och kolla att bebisen mår bra..
Sen kom min vännina katarina och hennes dotter då blev de mer fika och sen var vi iväg o kolla på ett hus....
jag ska inte flytta men Katarina ska överge stan och hitta sitt drömställe någonstans i norduppland.. kanske Tierp vem vet, ingen skulle bli mer glad än jag, drygt trettio års vänskap sitter djupt i hjärtat...
Huset var fint en del att göra men vi får väl se....
Efter all måndagsfika var det ett pass på vatten gymnastiken sen hem och kolla idrottsgalan.....
Dagen i dag då???+ promenad sen städning. luktar rent och fint hemma hos mig nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar