fredag 20 januari 2012

Den hektiska veckan fortsätter.

Mys-pys brallor på och håret på kant, men de är väl så de ska vara när de är lite hektiskt......
En trevlig lunch hos min mamma blev de igår, sen fick min bil, denna fantastiska Rover som jag skryter om skulle godkännas av besiktningen.Mammas man fick de fantastiska förtroende att besikta min bil...
Men besiktningen tyckte min bil var så fin så man ville att min Rover kom tillbaka inom en månad och visar upp sig... ombesiktning.... något med bromsarna.. får ta och ringa till bilmecken...
Helgen blir de fullt upp: bad i Vallby, volleboll och skidor inte för att jag ska åka, men på tv:n ska dom åka..
God mat och vin tänker jag fixa till min sambo ikväll sen sover man gott hela kvällen.
Trevlig helg/Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar