fredag 9 december 2011

FREDAG

Blev inget inlägg igår, sanningen var att jag var så trött så jag gled mer i mitt soffhörn med en glögg och slappa...  skönt var de och tassarna på bordet........

Jag hade haft en heldag i stan.Stan för mig är Uppsala de beror nog på att jag har bott i Uppsala i 12 år.

Min mamma och jag åkte dit och shoppade julklappar, givetvis hann vi med en lunch oxå.
Kolla oxå efter om man skulle köpa någon ny trasa till jul, men jag hitta ingen som var snygg. Jag tycker att höstens mode på kläder inte ha varit så snyggt eller snarare tilltala mig, så nu går man i dom gamla trasorna sen i vintras... Nu ni modefreak som läser detta tycker väl att jag är helt ute och omodern kanske de! men jag trivs och är hel oren.

Tror nu att alla julklappar är köpta till jul, såg så uti bilen när vi åkte hem från Uppsala, de var tur att vi var bara två i bilen för påsar och kassar överallt, vad jag köpte tänker inte säga men många bra klappar blev de.

Snöoväder o kaos väntar idag, för min del räcker detta med snö nu.. /trevlig helg Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar