onsdag 7 december 2011

julklapps funderingar

Nu börjar de bli dax att fundera vad man ska ge nära och kära i paketen till jul.
Varje julafton efter all mat är uppäten så brukar vi avsluta med en kopp kaffe, under fikat brukar alla som är med få ett litet paket av mig.

På paketet står ett rim som jag skrivit ( utan att skryta så är jag duktig på att få ihop rim).I paketet finns de en liten grej som förknippas med vad man gjort för tokighet under året
Det brukar bli många glada skratt vid fikabordet, ett år hade någon fått in en groda på toaletten under sommaren och i paketet fanns toapapper med grodor på, en hade somnat på upptåget vaknade i Stockholm den fick ett tåg. Nu gäller de och kolla vad familjemedlemmarna har gort 2011 för här ska rimmas och vara lite elaka...
Om jag får något paket med rim??? inte av mig själv, och som jag säger: jag gör aldrig fel!!!!  Ibland har någon snappat upp något om mig och jag får oxå en överraskning i ett  paket, men de skriver jag inte om här :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar