onsdag 16 november 2011

En vanlig onsdag....




Väntar på att Databutiken ska ringa och säga att mina toner till kopiatorn har kommit, jag längtar efter dom så att jag kan få iväg alla brev som jag skrev om förra veckan..
För man kan ju inte skicka en inbjudan till en julfest i svart/ vitt??? nej nu hoppas vi på att den röda tonen kommer idag, börja känna mig lite stressad över att hinna få iväg breven  i tid, som man ska anmäla sig till julfesten snart och man vill väl ha lite betänketid innan man bestämmer sig för att komma....

Igår var de premiär på Kär o galen tyckte programmet var så där, pussa okända genom ett hål i väggen eller ta på någons rumpa utan att veta vem de är, inte riktigt min grej!! tro inte jag är helt pryd .......

Här hemma har förälskelse-frasen lagt sig för länge sedan, utan har man vart ihop i flera år så blir allt på ett annat sätt med kärleken.
På lördag har Tompan och förlovningsdag  6 år sedan vi förlovade oss på en romantiskt hotell i Jönköping sedan en god middag på en mysig restaurang.... vi firar de på lördag med något gott tillsammans med två av mina barn.
Gifta oss har de aldrig vart prat om  varför vet jag inte???  ingen har friat!!!  spelar ingen roll, är ingen skillnad,,     jag vet jag som vart gift två gånger!!!!
Första gång en lördag i Gamla Uppsala kyrka en solig sommardag med präst, fest, brudklänning och massor med vänner.
Andra gången en regning oktober fredag i statshuset i Enköping endast vi och mina barn...
Så var när och hur man gifter sig spelar inen roll  kärleken höll i alla fall inte..
Men nu tompan firar vi vår förlovning i helgen....Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar