torsdag 17 november 2011

De var ett tag sedan som jag skrev om någon bok, just nu håller jag på att läsa Alfa hannen skriven av Katarina Wennstam.                                                                                Har just börjat på boken så de är svårt att säga hur den är men jag läste hennes bok Smuts. Den boken var jättebra och handlade om en familj mannen var advokat och var med på en rättegång om människohandel, hans fru var journalist, vilken bra bok, hoppas den här blir lika bra.

En kylig frostig morgon har de vart i Tierp och min hals svider idag med, så de blir ingen promenad i de vackra vädret som jag vill vara frisk i helgen när jag ska träffa Tomten....

Lite blogg semester ska jag ha, inte så många dagar utan är tillbaka på måndag med förhoppningvis fina bilder Trevlig helg Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar