måndag 24 oktober 2011

Måndag



Nu har dimman lätta över Tierp och man ser klarare på saken.

Idag har de vart data-tid massor med mail som skulle iväg.

Tingsrätten hade skickat ett brev, med en massa text och ord som man som vanlig dödlig svensson inte fattar ett dugg av, då är de tur att man har en bra konursförvaltare, han brukar förklara på ett bra sätt vad saker och ting betyder, så nu väntas svar från Robert.

Nästa som fick äran att få mail från mig idag var min handläggare på arbetsförmedlingen. Laila heter hon en trevlig och bra kvinna som kan svara på all frågor man har.

Idag var de redovisning av några jobb som arbetsförmedlingen skickat, att jag skulle söka, och de hade jag gjort, annars kan a-.kassan dras in.....

Sen funderar jag på att plugga om inte något jobb dyker upp.                                                                  .Hitta en sak som jag tyckte var intressant och skulle vara bra att kunna .... ettans tabell.......
Skämt o sidor lite mer avancerat i så fall (femmans tabell då?)
Beskattning, deklarationer,avtalsrätt och analyser tycker de verkar jättekul och intressant.

Nu ska jag söka tre jobb till som jag hitta, fram med cv och personligt brev mallen och skriva ansökan till dom här tre jobben, de tar någon timme för jag vill att ansökan ska var bra, proffsig personlig och tilltalande för handläggaren som ska ha den,
Så när man är arbetslös så har man att göra för söka jobb tar tid och gör en inte arbetslös.........../ Lena














Skämt och sidor lite mer avancerat än så

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar