torsdag 22 september 2011

Ros

Förra torsdagen när sambon fyllde år köpte jag rosor till honom, dom är lite de rostfärgade ganska fina tyckte jag. Annars gillar ju jag gula rosor och blommor........
När jag köper blommor så brukar jag köpa dom på Schytts blomsteraffär, tycker dom har bra kvalité och trevlig personal..... Men de är klart ibland så kan de slinka med en blomma för en billig penning från någon mataffär....
Rosorna till sambon var ett hastigt in pulsköp jag gjorde på Lidl, 29.90 för 10 st aha tänkte jag snyggt att ha på bordet när man dukade lite fint och överaskade Sambon med ...
Och nu en vecka senare står dessa 10 rosor ortfarande lika fina i mitt vardagsrum. Jag har alltid trott att dyra blommor är hållbara.... vi njuter på några dagar till med våra Lidl-rosor.../ lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar