fredag 23 september 2011

Fredag 23/9

I går var Johanna och jag ute och luncha och Lilla Thea var med hon oxå.

Efter lunchen blev de en repa på stan ...Tierp .... Ett par nya rosa fingervantar fick Thean när vi var på barnbutiken, ett besök på skoaffärn men där blev de inget shopping heller, jag får inte köpa några skor har säkert 10 par olika känger och stövlar.......

En cyklamen från blombutiken halka med hem...

Tillbaka till bilen sen så hamnde vi på Röda Korset, jag har aldrig vart in där... och jag är ingen som köper begnade saker... har lite skräck för att andra människor har haft och använt sakerna....

Men till min egen förvåning så hitta jag dom här supergulliga likörglasen... för 30 kr....
Dom skulle bli så fina som prydnad i mitt glasskpåp.. sagt och gjort efter en lång fundering,,, så slog jag till...

Nu har dom maskindiskade, kokade, desinfelterade och stereliserdae och ska under dagen få en plats i mitt glas skåp. Dom kommer att bli fina där.....

Mina barn kommer att bli förvånade mamma har handla på loppis... de trodde ni inte?? man blir inte för gammal för att ändra sig eller år de att de är lite inne att shoppa begnat... skit-the-same  glasen var läckra
Trevlig Helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar