torsdag 10 mars 2011

TORDAG

Idag är jag husesyns kontrollant och senare idag kaffe och korv kokerska titlarna skiftar efter klockan :)

Var ute o lufta min käre fars sambo, hon har problem att gå så idag var jag dit o hämta in morgontidningen åt henne, hon är förbjuden att gå ut själv nu när det är så halt ute. Det räcker att vi har far på operationsbordet i dag vi hoppas allt går och blir bra med hans axel. En sväng till pappas stuga blev de och kolla att allt var som det skulle där.

På eftermiddagen ska jag upp till Apenhallen och koka kaffe  och värma korvkokaren till Vollebollmatchen i kväll. Dom andra som jobbar i kiosken jobbade på sina ordinarie jobb, så därför gör jag en utryckning och förbereder lite innan matchen, vi hoppas på seger..

Nu en koll bland lediga jobb och sedan en kopp kaffe / Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar