onsdag 9 mars 2011

ONSDAG

Sitter i soffan o kollar på skidskytte-VM ,efter att åter en dag varit den hjälpsamma samariten.....

Idag har jag varit på arbetsförmedlingen o redovisat mina jobb sökningar för senaste månaden,dom tyckte jag hade varit duktig att sökta jobb.:)  skulle ha vart där i måndags med jag har tillbringat två dagar i Uppsala, skickade ett meddelande om de till arbetsförmedlingen att jag inte kunde komma, har man otur så kan man bli ut försäkrad om man inte redovisar de man ska, men allt är fixat till  nu.

Min käre far halka på isen på gatan i måndags så han och jag har suttit på akuten,ortopedakuten , röntgen och gipsas  och allt tar tid men otrolig personal det finns inom vården,  nu väntar han på operation av en krossad axel och ett armbrott men  han är i goda händer på Ackis..

Jag var o handlade åt min sjuka dotter på en livsmedelsaffär idag, när det var min tur att börja lägga upp varor på bandet  då kom det från ingenstans en dam med en korg o vips hade hon sina varor på bandet, verkligen snabb som en vessla var hon, jag påpeka detta för henne, hon låtsades inte höra.till slut fick jag kontakt med kvinnan. Jag fick ett svar o en blick som gode att jag tände på alla 10 på en gång....... tror inte just den kvinnan gör samma sak framför mig någon mera gång . Ibland så funderar jag hur kan man bli så arg för en sådan liten sak igentligen,,,,,,

Snart väntar gymnsatiken    ha en bra dag //  Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar