söndag 13 mars 2011

SÖNDAG

Summerar helgen från soffan,efter att ha kolla på Solsidan, dom är samslösa i detta program, vi fick oss ett gott skratt som vi håller på att planera en fest för nära o kära fick vi ju ett tips......  rostbiffen 2 skivor/ per och potatissalladen. den kan ni äta så mycket ni vill av, den finns det hinkvis av.....

Igår hämtad jag hem min far från Akademiska, operationen har gått bra och han ser pigg ut, trots det han varit med om

Idag var de ett besök i Uppsala igen med mina tjejer, Johanna fick helt nya naglar och jag fick mina fixade med lite fyllnad..  Pauline är jätteduktig att fixa till naglarna.                                                                      Blev en runda på Åhlens o kolla på nya nagellack och annan make-up, lite extra kul att göra ett besök där som jag har jobba där förr

Melodifastivalen helt rätt låt som vann behövs inga flera kommentarer om de

Ha en bra söndag Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar