måndag 14 mars 2011

MÅNDAG

En vårdag i Uppsala blev de, som Upptåget var inställt fick Pauline o jag sitta ute i trappan vid stationen och vänta, de var flera än vi som satt där o njöt av SOLEN.

Vi hade hunnit med en god lunch oxå, o ett besök i en skobutik o kolla in vårens skor. Ballerina skor enfärgade rosa eller med rosor på, dom var så snygga, ska ta en kolla i min garderob, minns jag rätt tror jag redan den är full med skor, men något mera par får man väl in.

Pauline   fixa nya fina naglar på mig i stan, därför var vi där, nu är materialet akryl, förr har de var gelé få se vad jag kommer att tycka är bäst. Snyggt blev det,

Idag har jag inte hunnit kolla efter något jobb får ta igen den kollen i morgon i stället nu bär det av till vattengumpan

Frid i fröjd alla/ Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar