onsdag 5 januari 2011

TRETTONDAGSAFTON

Hej!En liten seg morgon, vet inte varför var inge slarv igår kväll heller, utan bio med mamma Solveig vi var på Änglagård!! Typsisk tjej/tantfilm därför som jag gilla den eller??? Alla brukar dela ut symboler för vad man tycker, jag kommer att köra med kråkor! Denna fågel symboliserar Tierp. Kråkorna vänder sig om och flyger på rygg över Tierp. Dom tackar Gud när dom ser något vackert!!! Eller??
Filmen Änglagård fick 4 kråkor av 5 möjliga.
Skulle lägga in en lite bild ( har inte fått orning på de ännu) på min älsta dotter Johanna som blir 26 år idag!! Grattis.
Efter det här inlägget ska jag kolla runt bland jobb-annonserna om det finns något att söka.
Sen blir det ett besök i matbutiken och handla lite inför helgen.
Vet ni varför vi firar Trettondagen? Herdarna kom till stallet där Jesus hade fötts.
Nu tror ni kanske att jag är väldigt insatt i detta med religion kanske??, men de är jag inte.
Trevlig helg/ Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar