tisdag 4 januari 2011

TISDAG

Ett kallt Tierp -16 och så är det molnligt,jag som tänkt titta på solförmörkelsen nu på förmiddagen, men det går ju inte.
På jobbsidan fanns det inget idag heller. Eller ett jobb på bibloteket i Tierp?? jag läser ju mycket böcker, men på bibloteket ska man vara tyst och hur ska jag kunna vara de? jag som är en pratglad qvinna??
En liten trötthet finns här idag, satt och titta på hockeyn igår kväll/natt, det blev en rysare som sluta rysligt... synd Sverige.
Då gick de bättre för dam skidorna igår Haag och Kalla de är brudar de!!
Igår hade jag sällskap av Pauline och en räkmacka till lunch blev det med, sedan var det ett projekt om jag har gruvat mig lite över att göra, men nu är det fixat.!!!
I en stor kartong låg det massor med papper ( ej av vikt o värde) men de skulle sorteras. Det var en blandning av Nya kuvert, Pennor,sudd, små antecningsblock mm mm, dessa hade liggat i skrivbordlådan på klädstället och det fanns inte tid för någon sotering då när vilhöll på att flytta ur butiken, Nu är den sorterad skönt!!!
Nu till duchen och sen får vi s vad denna dag har att erbjuda tror det blir bio med min mor i kväll Änglagård så klart! / Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar