måndag 3 januari 2011

MÅNDAG

God morgon och god forsättning på det nya året!
Sitter hemma i mitt kök med en kopp svart kaffe ur stereon sjunger Michael Jackson sin senaste cd, kanonbra tycker ju jag, som alltid har gilla Michael Jackson.
Efter en titt på arbetsförmedlingens sida om nya jobb som kommit in idag fanns inte så mycket att söka för mig, läkare,lärare i spanska, trafiklärare och it-säljare, jag brukar skämtsamt säga till mina nära och kära: gör aldrig fel, kan allt. men dessa jobb passar dock inte mig.:)
Idag ska jag äta lunch med Pauline min yngsta dotter, något annat har jag inte planerat för dagen, åh det där med jobbsökning lägger jag på is idag,
Passar på att njuta av att vara ledig idag istället,
Känner att jag har nog jobbat massor innan jag blev arbetslös ...
Ha en bra måndag
( måste kolla varför det inte går att lägga in bilder på bloggen)
Fixar jag det kanske jag kan söka jobbet som it-säljare eller???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar