måndag 10 januari 2011

MÅNDAG

HEJ!!!  hoppas att trettonhelgen har varit bra för er alla som läser detta:                                                     Nu börjar oxveckorna, fram till Påsk men samtidigt ganska skönt att allt blir som vanligt igen.
Jag och min familj har haft en bra helg, den har innehållit: födelsedagkalas, vollebollmatch, gäster på besök med lite fest alltid lika roligt..
I morse gick jag upp kl 5,30 ( det är jobbigt att vara arbetslös)  kl 8,30 skulle jag vara inne i Uppsala på Tingsrätten ang. konkursen på Klädstället, detta gick ganska fort, jag hade fått alla papper i förskott så jag hade hunnit läsa igenom. Edgångssamanträde hette det, och man fick lägga en ed på att man inte ljög om olika uppgifter ang. konkursen.
Pauline hade följt med mig till Uppsala så jag hade sällskap, och det var tur för det blev en lång fika på Macdonalds, som affärerna inne i stan inte öppnade förrän kl 10.
Shoppandet blev det inte så mycket av, det var massor med rea i butikerna och vissa hade to.m. halva reapriset, hitta inget som jag ville ha, väntar på vårkläderna istället.
Hitta en present till en av mina bästa vänninor som fyller jämna år ( skriver inte här vad de är ifall hon läser detta)
En lunch blev de i stan oxå, innan vi tog Upptåget hem till Tierp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar