tisdag 11 januari 2011

TISDAG

Idag är det julgransplundring hemma hos oss, undra om det blir en påse godis sen??
det fick man när man var liten, nu är man varken liten eller smal så inget godis här, men skulle jag få välja en favoritsort så är det röda ferraribilar som är favoriten.
(Har lyckats få in bilder på bloggen, var enkelt när man kom på hur man skulle göra)
Igår när jag var i stan så fick jag några napp på ev, jobb jag träffa bla en qvinna som jag jobbat ihop med för länge sedan, sen är det så att jag har bott i Uppsala i 10 år och har lite kontakter och det är väl kanske så man beöver ha idag för att lättare få jobb???
Sökt jobben jag blev tipsade om så fär man på sikt se sedan...
Nu tillbaka till tomtar,änlgar, stakar och glitter .. julen varar in till påska

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar