onsdag 20 februari 2013

fullt ös

nu har jag gort mig tid för ett inlägg. De var längesedan o de beror på att varje minut av mitt liv känns som dom vart uppbokade på en de ena och de andra.
Jag har målat o tapetserat skrivat och plockat och idag sp har jag ett dressingroom i toppskick utan att skryta. Känns så lyxigt att ha détt sånt att bara gå in o kolla vad man ska ha för kläder. Just nu så fattas de lite saker innan allt är som jag vill. Komme bilder senare
En dag har jag tillbringat med mina barnbarn en verklig lyxig o mysig dag med korv till lunch o pulksåkning.
Mycket skrivande o kopierande har de vart då vi igår hade årsmöte på hjärt o lungföreningen. Allt som skulle fixas inom papper har jag gort mycket jobb men kul, så i dag har jag suttit o skrivit protokoll hela dan

Ett besök i Gävle på










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar