torsdag 24 januari 2013

vecka 4 snart slut

Snart har vecka 4 passerat och man märker att de håller på att bli ljusare ute. Eftermiddagarna då är solen och ljuset framme o de blir längre dagar      mmmmmmmmmmm  skönt!!!

Mycket pappersarbeta har de vart denna vecka inte på jobbet utan på hemmaplan, jag håller på att förbereda till årsmöte i februari och de ska vara balansrapport,verksamhetsplan,m.m men känns just som jag kommit en bra bit på väg.
En dag nu i veckan så var delar av styrelsen  i hjärt o lungföreningen hos mig och vi gick igenom allt tillsammans samtidigt som vi festade loss på en semla..




Igår var Elisabeth o jag till Tobo glasblåseri o skulle köpa lite presenter till några som slutar sitt arbete i styrelsen, men de slutade med att vi själva shoppa  örhängen jag hitta dom här med änglar i rött som jag blev förälskad i men jag köpte ett par i en rosa färg iställer för kanske man tycker att dom röda blir lite juliga.
Har du aldrig vart i tobo på glasblåseri så rekomenderar jag dej ett besök så många fina saker dom har där








Idag har jag träningsverk i armarna jag har 6 dagar i rad plockat upp frukt o grönt på jobbet o som sagt de är inte bara en kartong utan massor och de är flera pallar, ni som jandlar hos oss vet ju... De är tacksamt o kul att plocka upp grönsakerna olika färg o form och så får man plocka o bygga om sen är de så fint...
I morgon är jag ledig efter 6 arbetsdagar med uppstigning före kl 5 på morgonen så i morgon tänker jag unna mig en lååång sovmorgon.../ Lena




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar