torsdag 15 november 2012

Morgonpigg och inte rask

En jobba vecka är över och full fart mot helgen.
Den här veckan har jag börjat jobba kl 6 eller halv 7 och de är tidigt. för en som mig som inte är någon morgon människa.
Allt går ju bara man kommer upp ur sängen, hela mitt liv har jag vart morgon-trött....men när kvällen kommer så är man jätte pigg.
Den här veckan jag jag packat upp grönsaker de tycker jag är kul för de blir så fräscht och fint när grönsaker och frukt ligger i högar i regnbägens alla färger, men tungt kan de vara en banan-kartong full med bananer väder ca 20 kilo och och de är inte bara en kartong.... det är bara att konstatera att inte behövs något pass på gymmet redan fixat när man slutat för dagen.
Gårdagen bjöds de på lunch i Karlholm Thea ville att mormor skulle komma eller var de tvärt om???  mätt i magen och en mysig eftermiddag hade vi....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar