tisdag 20 november 2012

måndag med tre-rättters

Gårdagens morgon var de segt att komma upp som jag kom i säng sönadags kväll ganska sent, men väl uppe från sängen så bar de iväg till sjukgymnasten och kolla min fot.
Skönt jag behöver inte komma till henne mer utan ska fortsätta med mitt träningsprogram, ju längre och mer jag tränar ju bättre rörlighet i tassen.... men ännu så kan jag inte alla övningar som foten fortfarand är svullen 60 dagar efter olyckan,,, de var ju en väldigt kraftig stukning.
 Lussebulls bak stod på schemat sen gott att ha och äta, sk..t trist att baka men ibland måste man offra sig....

Kvällen avslutades halvsovande i soffan efter en tre-rättersmiddag och ett glas rött. Jag överaskade min sambo som vi hade varit förlovade i sju år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar