torsdag 4 oktober 2012

Torsdag

Bloggen fick ett litet annat utseende igår, man måste hitta på att göra något när man inte jan röra sig som man vill.
Sitta vid datan, spela wordfeud och läsa bok så fördriver jag min tid, men idag ska jag iväg och jobba och de känns skönt.
Tänkte igår när jag satt själv hemma i soffan den enda som jag just då kunde prata med var katten, att de är tur att foten inte var bruten och att jag har en bra arbetsgivare som anpassar så jag kan jobba fast jag inte kan gå, de är något jag verkligen uppskattar.
Gårdagen hade jag lite besök, min mamma kom och fixa lite lunch och sen tog vi en gofika, på kvällen kom barnbarnen på besök givetvis så hade dom sina föräldrar med då blev de pizza-fest.. kvällen avslutades med en dusch och bonde söker fru..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar