måndag 17 september 2012

måndag lite sliten med ont i ryggen!!

Åter en hektisk helg vet inte riktigt hur jag planerar min tid i bland???? Skönt att man snart har en veckas semester....

Åter en jobbhelg är passerad vet inte vilken helg i rad som jag har jobbat, men de är ju själv-förvållat när jag den här helgen jobba tre dagar x-tra, kul att jobba tycker jag...

Fredagskvällen tillbringade jag i Uppsala hos min svägerska som fyllde år, god mat och dryck ,hemma i sängen vi 01, halv 6 ringde klockan för att åka och jobba i lördagsmorse.

Efter jobbet blev de handling för kl 16 kommer de gäster och firade min sambo som fyllde år, huset fullt med familj, maten bestod av taco-buffe kände att tiden inte fanns för något annat, alla var nöjda och glada när dom runt midnatt åkte hem och jag röjde av med glas och matrester...

Söndagen bestod av jobb sen en sväng till mamma och kolla att hon packat rätt??? snarare vinka hejdå och önska dom en trevlig resa

Nu är de måndag har just bokat en tid hos massören har haft så grymt on i min rygg och ner i ett ben måste fixas nu känns de som.... eller beror de på tempot man levt i helgen tro???? spelar roll ont har jag i alla fall./ lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar