onsdag 12 september 2012

Ledig onsdag

Ledig och de känns bra! igår kväll var jag så trött så jag nästan var otrevlig.. hemskt när man blir så jädrans trött... men nu efter många timmars sömn så är jag ganska pigg igen och ser fram mot en ledig dag.

Är inte undra på att man blivit trött mycket jobb och så allt som hänt inom familjen och nu när allt fallit på plats så blir man trött.

Efter gårdagens jobb bar de iväg ut till Gällbo och hjälpa kusinen att märka sin pappas kläder och packa för igår mitt på dagen blev de klart att nu får min farbror komma till Danilelsgården, de känns bra så de inte händer något mera eller att han försvinner igen, de vill vi inte.

Idag ska de städas på Räkvägen sen ska jag försöka lära mig scanna in dokument i kopiatorn som jag sen ska maila iväg, undra hur de går då??? jag gillar inte de där med teknik/instruktionsböcker men vad gör man inte för sitt barn som behövde ha något viktigt skickat till sig i Stockholm...

Nu till lilla trasan och dammtorka sen fram med moppen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar