onsdag 5 september 2012

Dagen började den en ordentlig frukost sen åkte gå-skona på och en rask promenad på 60 min, vad man känner sig duktig när man kommer hem sen och vattnet i duschen silar över kroppen.
Dom dagar jag inte jobbar så brukar jag ta en timmes promenad, och snart börjar gympan och vattengymnastiken igen efter sommar uppehållet och de känns skönt...

Drygt nio kilo sen i julas drygt ett kilo i månaden de känns bra....
Hur man gör? motionerar och jag som har ett jobb som man går mycket (förutom när man sitter i kassan) men sen maten godis, kakor äts inte men visst kan jag fuska ibland...
Gi-mat försöker jag att hålla inga potatisar eller pasta... lunchen idag blev äggrörra avacado tonfisk och grönsaker.....
De är bara att kämpa på 10 kilo till vill jag ha bort sen kommer man till nästa problem?? behålla vikten, de är ju inte första gången i mitt liv som jag kämpar att gå ner i vikt lyckats men sen gått uåå igen....
Fram till jag var drygt 30år vägde jag 54 kilo men slutade röka och då skenade vågen iväg.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar