onsdag 29 augusti 2012

Nu har jag ändrat statistiken!!

Nu har jag ändrat statistiken för arbetslösa... känns väldigt bra!!!

Jag har stämplat dom dagar som jag inte har jobbat, men från i höst så måste jag göra något vettigt på mina arbetslösa dagar... själv tycker jag att jag gör massor med vettiga saker om jag har en ledig veckodag som städar, fikar, tvättar mm  men enligt arbetsförmedlingen skulle jag åka in till Uppsala och gå på en kurs om att söka jobb... de tyckte dom var vettigt.....

Som jag har jobb hela detta år och en bit in på nästa år så valde jag att hoppa av arbetsförmedlingen och stämpling och får jag en ledig dag nu då kan jag göra saker som jag tycker är vettiga saker....Åh med detta så är jag inte registrerad som arbetslös längre och de känns så skööönt, åh statistiken på arbetslösa vände uppåt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar