torsdag 7 juni 2012

redan juni!!!

Nu var de ett tag sen, de beror på att jag har haft lite annat för mig och inte prioriterat att sitta och skriva på bloggen.
De har vart ganska mycket jobb sedan sist, kul kul!! Ett besök i Stockholm har jag hunnit med oxå.
Å sen lite mera jobb...
Helgen som var med regn och kyla så var vi i Stockholm hos Pauline o Andreas shopping i Skärholmen och Ikea i kungens kurva, många kassar blev de... ny jacka för de var så jäkla kallt i stan, så kallt hade man inte haft på 85 år och de rackarns regnande, ny kjol,top och tunika hamnade i påsen med hem lika så ett nytt nagellack.
Vi hade ju tänkt att åka in till city ta en öl vid någon uteservering och njuta av storstaden..... men istället fick jag mina naglar fixade så nu är dom så fina så.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar