torsdag 24 maj 2012

24 maj

Har just ätit lunch,blev inne idag när min granne klippte sin gräsmatta, då vill inte jag varar ute. Nu tror ni att jag inte gillar min granne, men de gör jag, bättre kan man knappast ha, utan de är dessa pollen...

Andra lediga dagen den här veckan, igår var de ett besök hos Potatis-lasse så sen blev de plantering av blommorna jag köpte hos honom, sen hade jag besök av mina barnbarn åh  de är ju så mysigt!!!!

Idag har de vart städning,vattna blommor,tagit reda på rabarber sen blev en dusch....

Nu har jag tagit lite x-tra medecin så jag kan vara ute en stund bland alla pollen, men man måste få njuta lite av solen och värmen med. Tar med mig en bok och lite kaffe sen försvinner man in i bokens värd, då är de sommar!!!!  Fast igentligen skulle de behövas rensas ogräs!!! men de spar jag till sambon..... han som inte lider av pollingarna ute......

Helgen närmar sig och morsdag och pingst, själv blir de jobb hela helgen hela dagarna och där finns inga pollen .......Trevlig Pingst/ Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar