fredag 13 januari 2012

Otursdag????

Är det en otursdag? för vissa en turdag, jag är lite skrockfull,kanske mera på skämt.... Få se vad denna dag har att erbjuda..
Ska skriva en lista på vad som ska köpas till mat till helgen.
Imorgon ska vi fira Johanna hon fyllde år förra veckan men i morgon blir det kalas. Kalas kallas de nog inte när man fyller 27 år, men vi ska fira henne och då ska jag mysa med Thea... mormors älskling...
Kottarna kommer hem, nu undrar ni säkert vilka kottarna är? jo de är Pauline och Andreas som fått detta samlingsnamn, varför vet jag inte riktigt??? Men när mina tre barn var små och man skulle skriva kort eller något med allas namn på så skrev jag kottarna istället.
Kottarna kommer hem som sagt var något med bilen som skulle fixas innan besiktningen.
Nu till inköpslistan med mat. ha en trevlig helg o ta de lugnt så det inte händer något tok idag/ Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar