tisdag 1 november 2011

Ute och lufta min mamma!!


Idag var jag ute och lufta min mamma.... Låter som hon aldrig är ute men hon är ute mycket, så rubriken var bara lite på skämt!!!

Vi åkte till Valbo Köpcentrum och shoppade loss:
Vi åkte dit för att Pauline fyller år, vi skulle köpa något fint till henne, och de gorde vi. Vad de blev tänker jag inte skriva här, som jag vet att hon läser på bloggen.

Min mamma skulle ha en kofta och de hitta hon flera stycken snygga, hon bestämde sig för en svart på Gina Tricot, men innan dagen var slut så hade hon shoppat en grå kofta oxå och två linnen.

Ett besöks på Kicks och vi kom ut med nya fräscha nagellack.

Sen var de dax för lunch våra magar skrek efter  lite mat.

Ikea som stod på tur att besökas, där blev de shopping av ljus för min del.

Trötta i fötterna åkte vi mot Tierp.. hade tänkt ta de lite lugnt innan vattengymnastiken, men sambon lura ut mig på en promenad ....

Grattis till en av mina bästa väninnor som fyller 50 idag, hip hip hurra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar