onsdag 2 november 2011

november onsdag

Dagen känns som den är full-tecknad.... de är inget vilohem att vara arbetslös... fullt upp.....

Ett besök på arbetsförmedlingen där ska jag ha date med min handläggare Laila en trevlig kvinna som jag kommer bra överens med.
Vi ska göra/skicka in en ansökan till skolan.... jag hade ju tänkt att börja plugga.. .. Så idag ska ansökan skrivas sen är det bara att vänta på ett svar, om man blir antagen eller ej.

Sen väntar den dagliga promenaden på en timme, skicka iväg några mail, hem till Eva-maj med några papper,handla, fixa mat, sen iväg på styrketräning....

När jag sen kommer hem från styrketräningen är de att bänka sig i soffan och kolla på Bonde söker fru och sen blir de Berg flyttar in, hon är hos Jesper Parnevik idag, måste kolla på de, vilket hus och hans dressingroom... tycker jag har ordning i min garderob men här har man sin överman...
Ha en bra onsdag/ Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar