tisdag 4 oktober 2011

Tisdag 4/10 Bulldag

Nästa vecka börjar älg-jakten,säger dom nu!!!
Ok; men de var en på  vattengymnastiken som sa: att jag kommer inte nästa gång, för då ska jag på älg-jakt....
Men han var på vattengymnastiken igår???
 inte på älg-jakt sa jag????
 Ändrade planer, fick jag med ett leende till svar..... Tänkte just på måndagens inlägg om älg-jakten.. men som sagt den börjar nästa vecka....
På tal om vattengymnastiken... hade ett nytt program igår, skitsbra, full rulle o bra musik :Ted Gärdestad, Jerry Williams, Björn Skifs.....Träningsvärken gör sig påmind .
Kanelbullens dag är det 4 oktober och har vart de sen 1999... de var Hembakningsrådet som började med kanelbullens dag för att fira att dom funnits i 40 år. Gott med en bulle... men som jag och min våg inte kommer så bra överens, så står jag över bullen tar en mandarin i stället....Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar