fredag 28 oktober 2011

Mamma-dotter stund

Blev inget vid symaskinen igår, hann inte. Man har inte tid när man är arbetslös.... mycket att göra:)

Min yngsta dotter fyller 20  nästa helg och då ska man ha någon fin present till henne.....

Jag har en present men de tänker jag inte säga vad de är, som jag vet att hon läser bloggen.....
Igår hämtade jag upp min mamma, vi gick en tur i några butiker i Tierp och kolla efter något fint till Pauline....

De enda jag hittade som jag kunde tänka mig till henne var ganska snygga champangeglas, Åh så kan jag köpa en flaska champange oxå....Men efter en timme kom jag på.... Pauline/Andreas fick champangeglas i julklapp... Då kan man ju inte komma med samma grej igen.......
Vi bestämde mamma och jag att nästa vecka blir de en tur till stan och köpa något fint till Pauline...de kommer att bli en mysig dag mamma-dotter-dag
Trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar