lördag 29 oktober 2011

Halloween

Så var helgen här,den helgen som många inte gillar....

Tycker de är lite häftigt med alla pumpor som lyser upp i höstmörkeret....

Själv har jag satt fram några halloween lyktor och ett spöke som man kan ha ljus i, sambon tycker jag är lite löjlig med dessa lyktor/pumpor,(men då får han tycka de)..... jag tycker dom är lite gulliga...

Jag kom ihåg när jag hade persent butiken Acris, då klädde vi ut os som häxor med hattar och svarta kläder vi som jobbade...

Vi sålde massor med halloween grejer och vi många som jobba i butiken  för de var massor med folk som skulle köpa svärd,masker,spindlar och ljus.Det var alldeles nytt så med halloween och alla skulle ha något hemma son var lite läskigt.....

Detta har ju ändra sig idag, då det inte alls är lika stort som de var då.

Vi hade en stor jättepumpa på trappan som brann så fint......

På eftermiddagen när de blivit lite mörkt ute så tände man massor med machaller i hela Tierp.
Godisregn och spöke-parad..........

De var tider de, många år sedan, nästan tio
Om jag saknar den tiden??? nej de gör jag inte, men ett jobb saknar jag och de vill väl alla ha....
Spöka på nu: bus eller godis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar