lördag 1 oktober 2011

Blå läppar utan blåbär

En kväll nu veckan så var jag på hjärt  och lungräddnings kurs. Jag har vart förr, men de är alltid bra att repetera så man kommer ihåg hur de var man gjorde, åh förhoppningsvis så behöver man inte använda dom kunskaperna någon gång heller..

När vi kom dit så fick vi kvinnor börja med att ta bort vårat läppstift, och  vi hade ärtat till oss innan vi for hemifrån, jag hade bara att läppglance....

Efter instruktioner så var det bara att kasta sig loss på dockan som jag tror hette mini-Katarina... hur kan man veta att de var en tjej.. hon hade ju ingen underkropp...

Min docka döpte jag till Magnus!! Hedman i efternamn... måste ju tänka på något snygging när man skulle blåsa och trycka på dockan...

Jag blåste och tryckte på Magnus,tror de gick bra,, (men han sa inget på hela tiden) men jobbigt var det, sen när vi tittade på varandra så hade vi tagit i så mycket och blåst in luft i våra dockor så läpparna var blå och strax utanför läpparna var de blått oxå....

Men vad gör de med blå läppar när man har ligga uppe på Magnus och blåst och masserat hans kropp.... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar